And I made it through without a scratch

Idag åkte jag och Magnus till Janne i Kvarsätt för att åka en liten skotertur.
Som en piss i missisippi tänkte ja men icke.. Helskotta..apropå skotta. Satan va snö de kommit!
Har skottat flera vänder!
A men tillbaka till ämnet.
De va inte någon skoter som åkt före oss, också va de ju en massa puder.
När man körde såg man ingenting, NADA!!
Och sen så kom vi på nåt ställe där de luta och gick 90 grader rätt ner men de är fasen så jäkla kul endå :)
Tyckte Janne gjorde de så bra med sin skoter en Polaris Fusion och så hade han sina två pojkar framför sig.
De måste ha varit svårstyrt och med all snö och lutning... pjoh säger ja. Han gjorde de verkligen bra.

Sen ikväll va det adventsfika hos systeryster, sista adventsfikat :(
Mysigt hade vi de.
Jag och Tilda kollade på lite Teletubbies då ja kom.
Så söt hon är den ungen! Mosters gopropp :')

Nu är jag jättetrött, jo de är faktiskt sant. Sofia Anna Sundberg är trött och 23.33 är klockan. I promise you!
Så ja ska nu borsta mina gaddar och sedan krypa ner i sängen.



-
Vår skoter :)


-
Mina älsklingar


-
Molly, vårt snömonster :)


-
Kollar på Teletubbies med Tilda :)


-
Älskling och Bellis, som förövrigt ser ut som en mupp hihi


-
Adventsmys :)


-
Ludde blev less på Molly som skulle busa med honom så han gömde
sig bakom blomman :')

Kommentarer
Postat av: Micke

Manges skoter..!

2010-12-24 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0