It's over..

Idag har jag och Magnus varit på mellandagsrean.
Vi var ju ute efter en digitalkamera så vi åkte på Elgiganten och hittade en som passade oss.
Så nu ska vi börja dokumentera lite mer av vårt liv :)
Sen så handlade jag bh+trosor, strumpbyxor och smink.

Jag tycker det känns jättetråkigt att julen är över.
Alla bruka vara less efter julhelgen men jag vill bara ha mer av denna tid.
Älskar att vara samlade med släkt och ha de så trevligt.

Men nu längtar jag lite till nyår då vi ska vara i Hassela med mor och far.
Kommer äntligen få gå på After Ski och bara ha de mysigt i husvagnen.
Älskar att vara i Hassela:)

-
Jag och Tilda på julafton, mitt hår ser väldigt lustigt ut men jag
har haft tomteluva på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0