Nu är det jul, här i vårt hus..eh jag mena lägenhet :s

Idag var det julmarknad eller vad man ska kalla det på skolan.
Jag hämtade Camilla hos henne i Allsta så hade hon fixat två granar som vi tog med till skolan.
Sedan va Camilla tomten så fick man sitta i hennes knä så fotade de. Riktigt gullig, haha!
Molly va också med hon låg i min famn inlindad i filt och tyckte de va jättemysigt :)

Sedan åkte jag hem och städade och sen drog jag igång med julmusik och började julpynta.
Nu va de dags kände ja :)

Sen kom Magnus hem och då sa ja att granen skulle fram. Punkt. Punto.
Så finge de bli.

Och nu står granen bakom och lyser så vackert.





-
Vår fina julgran, väntar på att de ska vara massa klappar under :)

-
Våra julstrumpor

-


-


-


-
Älskar denna tomte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0