Roses are red, Violets are blue. I have five fingers and the middle one is for you.

Äntilgen fredag. Äntligen träffa Magnus lite.
Har varit mycket denna vecka för honom.

I helgen ska vi vara hus & kattvakt åt syrran.
Dom åker ner till El huvudstad och ska handla julklappar :) ...åt mig hoppas jag för annars har jag varit husvakt heeelt i onödan ;) ...kidding :D
Jag tycker dom kunde ha lämnat Tilda hemma så hade jag kunnat vara bebisvakt också hihi :)

Vad skall jag hitte på idag då?
*Kolla på tv
*Promenad med Molly
*Dammsuga
*Packa lite för helgen
*Skriva lista för vad vi ska handla
*Kolla lite mer på tv

Sikken rolig dag, ehehe :s

Ikväll ska vi koka knäck iallafall kanske blir det att baka peppisar också :)
Så tänkte jag spela tvspel det får jag aldrig göra annars :/ Stackers unge som aldrig fick ett tvspel i julklapp!

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0