Silence is golden duct tape is silver

Åh va jag önskar att jag kunde få sova ut en morgon och ligga och dra mig en stund i sängen... men ICKE!
Jag skaffa mig en hund ja!
Fast de är nog bra endå annars skulle jag ligga i sängen hela dagen och bara dega.
Ne usch för de!
Hmm, va de inte nyss jag som ville ligga i sängen hela dagen :s

Well, idag ska jag försöka fixa om i vårar garderober.
Vi får inte plats me allt, de riktigt störande är att i köket har dom gjort om skafferiet
till ett städskåp. Det enda skåpet som man får plats med mycket saker i liksom!

Tänk om man kunde få bestämma exakt hur de skulle se ut då man flyttar in.
Som på The sims, allt är så enkelt där.
Klick, vänd, släpp. DONE!

Jag är så sugen på att spela The sims, försökte installera de på denna datorn men då funkar ju inte
sims 2 på Windows Vista. Gaaah!

Vill ni veta va ja fick i julklapp...jaa va kuuuul hör jag er säga nu :D
Okej.
Hihi.
Jag fick....
-
En supermysig gosig morris, morgonrock alltså.
Känner mig som en liten tant nu :D

-
Jätte varma och fina mystofflor.

-
Min favoritparfym Paris Hilton Heirless eller va den nu heter :)

-
Två stycken Teburkar

-
Två mellanstora glasskålar

-
En korg i svart som jag ville ha i badrummet och lägga ner allt tjofs i.

-
Så fick jag hudlotion från The body shop, luktar lemon nu ja :)

-
Jag fick en hårfön så äntligen kan jag torka håret så slipper de
bli lockigt och fult.

-
Fick ett armband av svärmor

-
Så fick vi en kastrull, exakt storlek som jag önskade mig.

-
Och så fick vi strykbräda.

-
Och en ny kaffebrygg, jag som älskar kaffe...  maha, NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0