Some words are more then just words

Idag vaknade jag med sjukt konstig huvudvärk.
Det va en tryckande huvudvärk och när ja tittade så gjorde de så ont vid tinningarna och i ögonen.
Men ja klev upp och gick ut me Molly och sen tog jag en värktablett.
La mig i soffan och värken blev värre.
Började bli illmående och går på toa och halvt kräks bara magsyra.

Usch, iallafall så ringer jag Magnus och undrar om han kan komma hem för jag orkar nästan inte stå upp och så har man en valp som är busig, inte så jättekul.
Men han skulle försöka komma hem efter en stund.

Efter en halvtimme så ringer han men då har det blivit lite bättre så jag sa att han kunde stanna på jobbet.
Tog en till värktablett för en stund sen och det blir lite bättre nu.

Det är så himla jobbigt när man är ensam hemma och blir så hängig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0