The best thing in life aren't things

Idag har varit en kanon mysig dag.
Magnus åkte iväg för att hjälpa en kompis med flytt så då passade jag på att baka :)
Blev muffins, havrekakor och äppelkaka. Man skulle blitt bagare :D

Sen kom mamma, pappa, Jenny, Patrik och Tilda på adventsfika.
Och sen blev det en sväng till Norra bergets julmarknad.
Ah ma gaaad vad den är mysig!!

Nu ska jag kasta upp benen (och resten av kroppen såklart) i soffan.
Sen kommer Magnus mamma hit på lite fikat.

Shit pommes vilken späckad dag, but I like it!

Herregud ibland undrar man om man är en amöba.
Knäppte bilder idag som jag skulle lägga upp.
Kopplar mobilen till datorn och kommer på att jag borde rensa bort bilder i mobilen och de vore enklare genom datorn. Ja tjena, raderade ju bilderna jag skulle lägga upp.
Jisses!!!...Senil?

Fick ta några nya...

.
Min fina adventsstake, gick ut och plocka mossan på.. eh ICA Maxi.. eh hehe



.
Så söta tomtar jag hittade :)


.
Jag och Magnus fick julklapp igår av Sandra :)
Ljuslykta med en lykta inuti med prickar på faktiskt riktigt fint.


.
Julklapp till både min och Magnus farfar och farmor och en till Magnus mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0