Newborn!

Vilken start på dagen!
Ibland tycker jag att jag är så himla duktig själv men tamefan klarar ja mig inte utan Magnus.

Skulle sätta i motorvärmarsladden imorse för att åka till min praktikplats, första dagen.
Då va pluppen där man ska sätta in sladden i bilen heeelt igenfrysen.
Så ja skippa de.
Gick in gjorde mig klar och går ut till bilen.
Då när ja starta bilen så går torkarna både på framrutan och bakrutan hej vilt!
Suck!
Försöker få dom att sluta men, ICKE!
Tillslut ger ja upp, backar ut från gården, fastnar i plogvallen som ja missat!
GAH!
Ja skiter i allt, går in lägger mig i soffan!
Dampar!



MAGNUS KOM HEM, en kvinna utan sin man är URFUNKTION!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0