A day of running with sister

Idag så åkte jag ut med syrran på Birsta för att leta efter studentklänning och min syster hitar inte en som passar bra på en utan med henne går man runt i alla butiker och provar allt vitt.. ungefär. Så hänger man undan sedan går man tillbaka och väljer de som är bäst och provar om sedan får man fram de slutgiltliga resultatet av en bra studentklänning,
Jag hittade i allafall en bra klänning så nu ska ja bara leta ett par skor ja vill ha.

I kväll åkte jag till Sebbe och var med honom vi pratade med Magnus på Skype.
Är avis vill också va i San Agustin i 3 veckor men en vecka är super de också :)
Snart åker jag, jag räknar ner timmar snart haha.

Nu ska ja kolla på tv och mysa me molly :)



Snart så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0