Allt det nya runt omkring, fanns där för min blick. Men det betydde ingenting, på gatan där jag gick.

Idag lämnade jag in och redovisade mitt projektarbete på skolan. Otroligt skönt att få de klart.
Efter skolan så åkte jag hem och gjorde makaronipudding.
Blev ensam till middag eftersom Magnus jobbade över.
Men sen ringde Sebbe så han kom hit och åt middag hos mig :)
Sedan surrade vi en massa.

Magnus kom precis hem, och jag sitter och kollar på matchen mellan FBK-SAIK, jag hoppas att FBK köttar in ett mål fort. Blev förlägning, och jag är helt slut.
Man kan tro att de är jag som spelet en hel match.
Hatar att kolla på hockey på tv, blir helt galen!
Men nu ska ja fortsätta kämpa för en vinst :P

Farväl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0