Bär mod, snart är det över, bit ihop och acceptera.

Nu är jag så fruktansvärt le dessa jävla skolarbeten.
Vårt Word program har slutat att fungera och de fanns nåt annat skit program som hette Ordbehandlaren.
Satt och skrev hela mitt projektarbete i Ordbehandlaren igår, men gick det att öppna på skola. Icke!
Fuck a duck and screw a kangaroo!
Nu tar jag semester snart och kommer tillbaka den 9 juni för studenten. Pronto!

Och så ska jag göra ett stort arbete om Hinduismen också, vilket gör att jag kommer ha samma problem igen. Åker snart ut till Elgiganten och köper ett Word program för 1000 svenska riksdaler!
Även fast jag inte har 1000 riksdaler.... :s

Nä, nu ska jag skriva en inköpslista så ska vi åka och handla och sen hälsa på svärmor.

Farväl!




Molly lipar åt skolan, hon tycker också att den är dum för då
får hon vara ensam på dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0