Bara dina rytmiska andetag, kan få tystnaden att falla isär. Då månen kastar sitt elfenbensskimmer, över annars så vardagsgrå misär.

Go kväll!
Så va gö man en sådan vacker kväll då man är uttråkad.. tydligen bloggar man. . .
Magnus är på nå grejs med sitt jobb hela kvällen och de är så tråkigt att vara ensam.
Kollar på tv, spelar Mahjong, kollar tv, spelar Mahjong, går och kissar, spelar Mahjong.. a ni fattar grejen.
Uttråkad stavas de.

Nu tänkte jag i allafall ta en promme-nos me Molly och hämta lite påsk ris.
Sedan ska ja fortsätta med mitt tv tittande och mahjong spelande.
Gud sådan bitter mänska man kan va.
Nä usch för de, jag är glad :)



Min älskling och mosters vackraste unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0