Cryface

Idag vaknade jag på fel sida (höger) så jag var less hela morgonen, dels för att ja sovit så himla dåligt inatt då jag inte kunnat andas. Och dels får att jag var allmänt less.
I allafall så va vi kvar i stugan tills lunchtid sedan packade vi ihop oss och åkte hemöver.
Molly har sovit sen vi kom hem från stugan, vill inte ens ut och kissa.

På eftermiddagen hjälpte vi Jonas att köpa säng på IKEA så vi åt middag vid halv 8.
Sedan tog vi en promenad och sen kollade vi på Big brother.
Sedan så badade vi Molly... i badkaret denna gång.

Nu ska ja krypa till sängs.
Magnus den muppen jobbar imorrn, kommer inte förlåta honom eftersom att han åker iväg på tisdag kväll så ville ja ha honom hemma, men icke! Jääävla otrvikens helvete. Punto.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0