En löpande period

Idag så va ja på lite picnick med Alexandra, var jättemysigt.
Hon tog med sin hund Pontus så han och Molly fick busa lite.
I eftermiddag såg ja lite blodfläckar på golvet så jag kollade på Molly och då ha hon börjat att löpa.
Min lilla lilla bebis Molly har blivit en stor flicka nu.
Usch tiden går på tok för fort.
Jag hinner inte med alls.
Dom bruka säga att tiden går fortare då man bli äldre men ja trodde dom mena när man va runt 67 år ja.
Men icke!

Ikväll så åkte vi först till mamma och pappa, där en liten fis vid namn Tilda var.
Hon ville tydligen åka bil med morfar så hon följde med dom hem.
Så då gick vi till lekparken med Tilda och åkte lite ruchelkana som ja sa när ja va lite.. okej ja säger de än -.-
Sedan åkte vi till svärmor och hälsa på en sista gång efter som Magnus åker till San Agustin imorrn och ja åker dit om två veckor.

Nu kollar vi på tv sedan ska ja krypa till sängs och pussa Magnus så ja samlar på mig pussar för hela 14 dagar. De kommer bli så långsamt då han åker.
Tomt. Ensamt.



Du är värdefull och omtyckt,
precis för den du är.
Då du känner dig nedtryckt.
och måhända till besvär.

För någon är du otrolig,

även om du inte flinar.
Någon bryr sig och är orolig,
då dina sista krafter sinar.

Du är viktig i någons vardag,

önskad de dagar du är sur.
Då du ensam ler dig svag.
på knä intill din klagomur.

Någon vill ha dig nära,

tänker på dig då och då.
Du har så mycket kvar att lära,
då verkligheten tycks för grå.

För någon är du oskattbar,

vad helst du än begär.
Och hur mycket du än tar,
så finns det mer, jag svär.

Hur banalt det än låter;

just Du är underbar!
Och jag skall säga dig det åter,
med en stämma hög och klar.

Just Du är underbar!

Just Du är underbar.

Jag Älskar Dig Magnus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0