Have a happy sneeze day...

Idag har varit en snorig, nysig, kliig dag.
Jädrans pollen som ska finnas till.
Det ska fasiken klias ständigt i halsen, jag går just nu på astmaspray och tabletter.
Mina ögon känns som två geléhallon.
Nä nu ska ja sluta gnälla älska våren för fan! Gnälliga unge!

Idag blev jag sugen på att prova göra raggmunkar, så ja googla på recept och vips så hade jag gjort supergoda raggisar :D Undra vad ja ska prova på att göra till middag imorrn då :P
Nu tänkte vi åka till Juniskär och hälsa på Magnus mormor och vi ska byta till sommardäck på bilen.
Eller.. eh vi och vi..Magnus ska byta däck. Men klandra inte mig för de
jag är ett otrrroligt bra moraliskt stöd :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0