Jag gick längs solvarm trottoar, och jag såg våren knoppas. En ensam man var allt jag var, allt för bitter för att hoppas.

Idag var jag på jobbet som vanligt, tiden rullade på väldigt segt idag faktiskt.
Var ganska lite att göra, som de flesta fredagar så vi gick hem lite tidigare då
vi var klara med veckans arbete.

Tog en promme-nos med Molly då jag kom hem sen så satte vi oss på altanen och myste lite.
Då Magnus kom hem så åkte vi till hans farfar och farmor och hälsa på en sväng.
Åkte på Willys och handlade lite delar för helgen, sedan åkte vi hem
och började med middagen, blev lasange :)
Sedan dammsög vi lite och dammtorka lite.
Kollade på reprisen av Big brother och nu Så ska de låta :)

Imorrn hoppas jag på soligt och varmt väder så man kan ta sig en härlig prommis och känna den härliga våren knoppas. (Och nys lite extra då man dock har pollenallergi, men de här till) haha

Farväl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0