Men säg den vinklippta fågel, som inte åter svävar fri. För i gyllenkantade drömmars universum, står lyckan den djärve bredvid.

Idag har de varit en massa hyss.
Vi klev upp strax efter 9 och åt lite rukost.
Sedan åkte vi till Magnus farfar för att skruva med Audin.
Jag satt ute i solen och läste lite då Magnus skruvade sen tvättade bilen.
Sedan åkte vi ut till Juniskär för att lämna Molly där över natten efter som vi skulle på middag.
Sedan åkte vi hem och gjorde oss färdiga och åkte ut till Sörberge till Magnus farbror och hans fru.
Dom hade bjudit in Magnus kusiner med barn och bjöd på middag för att fira Magnus farmor som fyller 88 år imorgon.
Va i allafall jätte trevligt och god mat :)

Nu sitter vi och kollar på en film.
Imorrn ska man på Gudstjänts haha, det är för ett skolarbete.
Jag är ju gaaanska okristen av mig som sagt!



Saknar min pluppis :/ hur ska ja klara mig en
vecka i utlandet utan henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0