Vi är mentalt förenade med signalerna från våra minnen. Tack vare hjärnans impulser är du del i mina sinnen.

Vart har du varit Sofia?
Jo jag har varit i Gävle i helgen, rättare sagt i Långsand och hälsat på Magnus far med hustru.
Magnus, hans far med hustru har grejet med en massa hela helgen medans jag har... sovit..
Lördag klev jag upp 8, åt frukost me dom andra sen gick jag och la mig igen, som till 11.
Vi for en sväng till Gävle centrum för att inhandla några grejer.
Då vi kom hem så gick jag och sov från halv 2 till halv 7 igen... Jösses asså!
Men de behövdes nog. Nu kanske jag är utvilad, eller?

Nu ha vi tvättat lite och kollar på Big Brother.
Imorrn är de skola igen.
Nu ska jag kolla på tv igen sen sova.

Farväl!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0