Whut?.. Mi?.. I can't spik änglich?

Idag har då varit en riktigt händelse rik dag.
Då jag var på väg till skolan kom de fram en kille.. neger.. ja menar en person från typ.. afrika?
Och börjar prata på engelska med MIG, Den sämsta mänskan på engelska!!
Han säger att han tycker jag var attraktiv pga av min kropp.
Men lugn nu människa!
Så följer han mig mot skolan och frågar om vi kan va kompisar.
MEN LUGN NU!!!!
-Jag har pojkvän, säger ja.
VA DE ALLT JA HADE ATT KOMMA MED....
Vid skolan frågar han om ett besked..
-I must go in to.. skolan!
A ni fattar min engelska.
Shit jag måste lära mig engelska, för fasiken Sofia vart har du varit under alla år i skolan?

Nä nu ska ja kolla på Big Brother.

Farväl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0