Jag ljög

Skrev förut "Lugnet i Lillström men icke!
Satt oss och kolla på tv och de började åska nå fruktansvärt.
Och när åskan går här så dundrar de med tanke på att de är nere mellan berg.
Och blixten gick rätt igenom stugan, de knäppte till i kontakten och man såg att de blixtra till.
Så ja sprang och drog ur telefon och modemet.
Då de ha brunnit här i telejacket flera, flera gånger.
Sen så började jag, Magnus och pappa och spela kort.
Sen så försvann elen.
Blev en aningens mörkt.
Så vi fick sitta med varsitt ljus för att se korten.
Och de bruka ta lång tid innan elen kommer tillbaka,
men idag tog de cirkus en timme.
Och apropå kortspelet så vann jag, fick en fyrtal så pappa och Magnus gick ner på noll.
Sen spelade vi en omgång till och då jag hade 35 poäng och Magnus 51 poäng så fick ja fyrtal igen.
Så pappa och Magnus gick ner på noll,
haha Magnus va ett poäng från vinsten.
Så jag vann den omgången också.
Så nu blev dom putt och gick och kolla på tv :P

Nu ska ja ta min skvallerblska och lägga mig och läsa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0