Litet löv för vinden for, bland snön det frös ihjäl. Våren allt för fjärran stod, likt lövet var min själ.

Idag ha jag och Magnus varit ute och övningskört med V4an.
Jag trodde de skulle vara svårt med rattväxel men de va inte alls så klurigt.
Så nu kan ja köra den medans han åker till sin syster.
Han åker imorrn runt 8 på morgonen, han bruka åka ner till sin syster på sin semester och hjälpa
dom med skörden.
Så ja och Molly blir ensam hemma i minst en vecka :(
Är jättetråkigt och ensamt då han åker men så är de ibland.
Kommer nog vara hos mamma och pappa lite, är dötrist att vara ensam hemma hela hela dagarna.

Nu håller Magnus på att klippa gräset och sen ska vi fixa middag tillsammans.
Blir Chili con carne till middag och sen ikväll täntke ja ta mig ett glas vin och mysa med Magnus.
Usch va ja kommer sakna honom :'(



Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0