Välkommen hem


Välkommen in till oss, och Molly är självklart med :P


Till vänster har vi vardagsrummet


Soffhörnan, ska upp lite mer foton på hyllan bara och troligtvis
blir de en annan gardin.


Matbordet som vi skruvade ihop förra veckan.


Öppna spisen


Tavlan som jag köpte igår.
Love it!


Och servett grejen som ja också köpte igår.
Fattas bara servetter :P


Resten av hallen


Till vänster i första öppningen så kommer man in i köket.
Där jag målade om utbyggnaden medans Magnus var borta
och överraskade honom. Den va träpanel före innan ja målade vitt.


Sen har vi köket som ni förstår är nyrenoverat ;)
Nae inte riktigt, de ska göras om då ekonomin tillåter.
Slog igen dörröppningen som va in till vardagsrummet.
De dög i allafall. Istället för att se tvhyllans baksida :P


Andra delen av köket.


Den enda lilla souvernir jag fick med mig hem från San Agustin.
Ville köpa en delfinprydnad eller nåt som är lite kanariskt.
Men de fick ja inte.
Jo en liten kylskåpsmagnet med en delfin på.



Sovrummet





De andra rummet som vi inte riktigt har gjort nåt med.
Bara tagit hem min säng från mamma och pappa
och målat den vit. Dynorna ska inte ligga här och de ska upp
nå finare tapeter här framöver.
Men man kan inte gö allt samtidigt tyvärr.


Badrummet och Molly ville också vara med där :P


Ja de va en lite sneak peak av vårt hem.
Finns lite framtidsplaner men de är de som har sin lilla tjusning också
att fö gåra huset till sitt :)
Men allt går inte på en kafferast :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina ord på tavlan!

2011-09-02 @ 15:41:14
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0