Strul, struligare, struligast...

Idag blev en riktigt riktigt strulig dag.
Och jag fick en massa damp.
Igår fick ja inget mail om att ja skulle jobba så ja antog att ja va ledig.
Så satt ja och åt middag och controller från jobbet ringer kl 16.40 och frågar om ja ha
kontroll på nästa visning kl 17.00.
Och nej de hade ja ju inte efter som ja inte fått nåt mejl om de...
Så ja blir tokstressad eftersom att ja ska infinna mig i stan om en kvart -.-

Som tur är så är de svärmors vännina som ja ska till så ja får tag på hennes nummer
och då ja ringer henne så lämnar hon återbud på visningen.
Så ja vänder och åker hem igen...
Och ringer chefen för att kolla varför ja inte fått mail och allt.
Så han lugnar ner mig.

Gah vilket jävla strul de blev.
Och mina nyårsplaner sprack då mina "vänner" jämt sviker.
Men men, man lär sig av misstagen.
Nästa gång planerar man inget me dom!!

Så thats it!
It's Sofia bitch here..
Nu ska vi slöa i soffan och se klart på Jägarna, den första filmen.
Imorrn åker vi till Hassela och firar nyår, SJÄLVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0