A new week, full of fabrications.

Igår träffade vi Anna och Anton över en fika, supertrevligt hade vi de :)
Barista var de fullsmockat av folk på så vi fick gå på Waynes nästa lika bra iallafall.
Så åkte vi en sväng till Birsta också, jag och Anna sprang in i butikerna och Magnus och Anton stod utanför och snacka massa gojja :) Kul att dom kom bra överrens!
På kvällen åkte vi till svärmor en stund, sedan hem och kolla på Wallander.
Efter att filmen slutat åkte vi och hämta svärmor och skjussa ner henne till nattåget.
Nu har jag suttit och gjort lite skolarbete och ska gå och äta lite frukost/lunch.
Sedan blir det väl en promme-nos med Molly:)

Molly ligger på golvet och jag ser att hon är ute på en promme-nos i drömmarnas land.
Tassarna springer och nosen rycker på henne, huga va söt hon är min gofisa :')




Jag och Anna, dock inte tagen igår :D

Kommentarer
Postat av: Leanderheidi

Excellent site.

2011-11-11 @ 21:54:04
URL: http://leanderheidi.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0