Finally

Igår kom mamma och pappa hem från Thailand, jätte bruna och härliga.
Efter skolan åkte jag till morfar och hämta Ludde och sen åkte jag till Nolby.
Sen kom Magnus och vi åt middag där sen kom dom.
Och kramkalas blev de, Usch va ja har saknat dom.
Jenny, Patrik och Tildis kom och vi allihopa fick presenter.
Jag fick en jättefin tunika, silverarmband, Ray-Ban solbrillor av papput.
Magnus fick två skjortor och Molly fick ett underlägg till sina matskålar.
Vi kom hem rätt sent så då kröp jag ner i sängen och somnade.

Nu har jag och älskling städat, dammsugit och dammtorkat.
Nu ska vi mysa i soffan lite :)




Soffpotäter :)
Har den nya tunikan på mig på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0