Hangovers - God's way of saying... "You Kicked Ass Last Night!"

Igår kom Anna och hennes karl Anton hit.
Vi bjöd på fläskfilégryta och pommes.
Så spelade vi yatzy och drack lite gott.
Efter några Captain Morgan så ville jag ner på krogen så vi hamnade på Irish där vi träffa Sebbe och Danne.
Sen gick vi vidare till Stadshuset, träffade på några vänner som de va 1 år sen jag såg sist.
Alltid lika roligt :)
Runt 2 gick jag hem, la mig i badkaret med kall vatten av någon anledning!
Sen så gick jag och la mig och somna på 89 sekunder ungefär.
Imorse va jag seg, men de ska man vara efter en rolig kväll :)

Efter lite kom-igång övningar så åkte vi till farmor och fika lite :)
Nu ska jag fortsätta denna slappsöndag med att kolla på tv.






Tack mina underbara vänner för denna roliga kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0