Home

Idag åkte vi hem från Skälsjln, tyvärr.
Hade kunnat stanna där mycket längre, meeen tillbaka till verkligheten.
Imorrn åker Magnus på kurs till onsdag, jävla SCA!
Att de jämt ska va nåt inte är de 5 mil bort, nä sate, de är i UPPSALA!


Här kommer iallafall bilder från helgen, en blandad kompott, resten finns på facebook!


Mys under första kvällen :)


Mattias och Marie, urgulliga tillsammans:)


Paus


Fint väder, underbart!


Jag på skoterturen


Renarna :)


Mattias vid renen


Vilandes ren hörde oss inte då vi kom dundrandes och hans kamrater
sprang iväg, han fortsatte sova bara :)


Stannade vid Gussjö på skoterturen och grillade :)


Mongisarna själva hihi<3


Älskar dig <3


Trodde termomotern fått fnatt men den fungerade :P


Min älskling ute på isen :)


Härliga helg.


Jag solar på isen:) otroligt härligt!


Våran stuga:)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Fyfaaaaan vilken söt ren. Den vill jag ha :)

2011-02-25 @ 13:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0