I am magnetic now?

Imorse halv 8 skulle jag infinna mig på magnetröntgen, som en övercyklad gädda tog jag mig dit.
Trött.. måste sluta att titta på Wallander på söndagar, de är försent för Fröken Sofia.
Tur va de väl att Magnus var hemma för att följa mig till el lasaretto.
När vi väl kom dit så fick jag byta om och ha på mig ett otroligt sexigt "lakan", täckte kroppen iallafall tänkte jag.
Fick lägga mig på en brist med en liten skål för huvudet med en kudde i.
Och som en smäck, där låg huvudet.
En liten kudde under knäna och skjuss in i "ugnen".
Ja de såg faktiskt ut som en lite människougn.
Ja där inne skulle man ligga, med hörselkåpor med Mix Megapol i och lite filtar över kroppen.
"Monday Morning" sjöng Melanie Fiona.
"Snark" sa Sofia.
Woopsi Daisy, de var lite skönt i "ugnen".
Vaknade faktiskt till då de var klart.
En halvtimme tog de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0