I'm the type of person that can watch hundreds of horror movies and not get scared but scream at the top of my lungs when toast pops out of a toaster.

God morgon :)
Idag vaknade jag utvilad, även fast jag inte fick somna tidigt för dessa förbannade grannar ovanför som dundrar musik. Sover 4 på morgonen till 12 på dagen, äter middag vid 22 tiden.
FÖR FAN, SKAFFA ER ETT RIKTIGT LIV!

Då fick jag de ur mig också, tack!
Nu sitter jag och tittar på Jims Värld och väntar på Sebbe, det är UF-mässan idag och han skulle gå me mig.
Sen blir de lite jobb efter de.
Nu funderar jag på att ta lite frukost, fast inte är man hungrig precis, men nångång måste jag väl kunna lära mig att äta frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0