Sara Lee, fun part off cooking!.. or what?

Åkte iväg en sväng och träffa Anna, gjorde lite hemligheter, LÄNGTAR!
Så nu när jag kom hem så var de dags att göra middag, så hade vi en sådan där förpackning med Sara Lee-pizzan
som jag aldrig provat så nu står den i ugnen och är strax färdig.
Jag tycker de är så tråkigt att komma hem då inte Magnus är hemma.
Molly letar och väntar på honom men han kommer ju aldrig hem från jobbet idag.
Han är på sån där förbaskad kurs som är far far away!

Nu ska jag kolla om pizzan är färdig.


Kommentarer
Postat av: linnean

Ja jag hoppas det är så. Men är så sjukt rädd att verkligen göra fel när det är uppkörning :o

2011-02-21 @ 21:10:43
URL: http://linneasvedin.se
Postat av: Sofia

Det kommer gå superbra, klart att man är nervös men om man bara fokuserar på vad man ska gö så går det kanon :)

2011-02-21 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0