A moment that changed my life

Lägger ut både dag 8 och 9 idag eftersom att blogg.se kränglade sådant för mig igår kväll.

Dag 8 - Ett ögonblick
En vinterdag 2009 ringde jag min syster efter skolan och frågade om
jag fick komma till henne och umgås lite.
Jag gick till henne efter skolan och vi såg på lite tv.
Sedan kommer hennes sambo Patrik hem och hon säger att hon ville
berätta en sak för mig, och hon frågar Patrik om hon får berätta för mig och det får hon.
Gissa, säger hon. Jättelycklig.
Ni ska åka utomlands?
Fel.
Ni ska flytta?
Fel.

Då hade jag ingen aning va det kunde vara som hon ville berätta.
Så säger hon, Jag är gravid.

And I look like this :O

Min syster, gravid.
Hon var i vecka 5 har jag för mig, och jag fick inte berätta något för mamma.
Dom ville att Jenny skulle gå över vecka 12, så de blev säkrare.

Ja men tjena, hur lätt va de att hålla sig.
Jag skulle ju för fan bli moster!
Men jag höll mig faktiskt även fast jag höll på att säga bort mig flera gånger.

Här är iallafall moster älskling

-


-


-


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0