Half the people you know are below average.

Dag 7 - Min bästa vän
Jag det är ju ingen som blir förvånad då jag säger att det
är Sebastian Magnusson.
Sebastian är en sådan person som ja skulle kunna skriva hur mycket som helst om.
Han är så speciell på sitt underbara egna vis.
Och jag vet att jag alltid kommer att ha honom vid min sida, och det känns så otroligt bra.
Jag vill aldrig och inte ens då heller förlora Sebbe som min vän.
Jag skulle inte kunna fungera riktigt utan honom.
Vi har bråkat ett antal gånger men vi vet båda två att efter att skiten fått
lagt sig så blir vi lika bra vänner som tidigare.
Jag har känt denna man sen jag var cirkus 2 år.
Och jag vet det mesta om honom, han vet det mesta om mig också.
Alla behöver en sådan vän.
Usch, näe du Sebbe.
Lämna mig aldrig. Punto.

-


-


-


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0