I may be an idiot, but there is one thing that I am not, and that sir, is an idiot.

Vilken dag, mitt humör går verkligen up and down.
Har feber, har inte feber, har feber, har inte feber osv osv osv.
Jag har varit illamående hela dagen men nu mot kvällen blev de bättre.
Köpte barnmatsburkar med youghurt att äta eftersom jag inte får behålla mat.
Tänkte att de är lite lättare att få i sig.
Fick tid på vårdcentralen på torsdag så nu jäklar ska jag veta va som är problemet.

Ja men de va de de..
Ikväll kom Sebbe hit, han gör mig alltid så glad.
Min favorit.
Nu ska jag kolla på Familjen Annorlunda eftersom jag missade då han va här
och Spårlöst också få se om jag orkar se båda programmen ikväll.

Imorrn kommer Anna hit och klipper mig.
Äntligeeeen, mitt hår är så jobbigt nu,.
När de blir för tjockt så ser de förjävligt ut.
Så nu ska de tunnas ur REJÄLT!


-
Jag och Anna för nåt år sen på sista april :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0