It takes courage to grow up and become who you really are.

Jag tänkte använda mig av den blogglistan som går runt i allas bloggar.
Tycker att den är rätt intressant.
Men det kan vara möjligt att jag har fel.

Dag 1 - Presentation av mig själv
Jag heter Anna Sofia Sundberg och föddes den 29 mars 1992,
vilket garanterat var en strålande dag inte just för mina föräldrar utan för att
jorden fick en otroligt välmående flicka.
Min mor heter Anneli och min far heter Torbjörn och denna dag blev deras liv fullbordat.
Tre och ett halvt år tidigare födde dom min storasyster Jenny.
Utan dessa tre människor skulle jag inte ha varit den jag är idag.
Som 2 åring började jag på Nolbykullens dagis där jag träffade killen i mitt liv.
Sebastian Magnusson heter han och vi blev genast bästa vänner.
I ur och skur har vi varit bästa vänner och han är en av dom värdefullaste i mitt liv.
Genom bus, bråk och en massa lek har vi blivit till dom vi är idag.
Jag växte upp i Nolby där jag gick på dagis och skola till 6:an.
Sedan väntade Nivrena med 3 år fylld av olika känslor och händelser.
Och en rad personlighets ombyten.
Men man tog sig igenom dessa år och började sedan på gymnasiet.
Jag valde Handel Traniee på Åkersvik då jag kommit fram till att de skulle kunna leda mig in i
ett brett arbetsliv där min framtidsdröm som bilförsäljare garanterat fanns.
Jag tycker det är svårt att förklara mig själv i ord.
Alla bruka bara säga: Samma humör som pappa Torbjörn men det är inte
så lätt att veta hur han är.
Men om jag säger som så att jag är väldigt envis, kan bli åt tjuriga hållet då jag blir upprörd.
Jag är väldigt lugn, behöver lite extra uppmärksamhet ibland av mina närmre då jag känner mig nere.
Annars så är jag mig själv bara.
I slutet av april dök en kontakt upp som senare skulle bli min framtid.
Jag träffade min pojkvän och sambo Magnus och flyttade hemifrån.
Ett relativt stort steg i livet.
I november satte jag mig ner vid datorn för att senare klicka mig fram i Blocket.se's djupa djungel för att klicka mig in på länken med en kull valpar av blandningen Shih tzu/Jack russell och så blev vi hundägare till en liten tik med namnet Molly.
Här idag lever jag min vardagsdröm som jag alltid sökt efter och jag vill inte ändra på något.
Jag tänker med stormsteg studera klart i skolan för att efter sommaren söka jobb.
Jag älskar min tillvaro med den underbara familj och sambo som jag har.


-
Jag och min Magnus


-
Min familj utom Jenny som fick agera som fotograf


-
Jag och pappa


-
Jag och storasyster


_
Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0