New year!

Vi åkte till Hassela i torsdags för att fira in det nya året där :)
På dagen på fredag tog jag, Magnus, mamma, farmor och hundarna en härlig promenad till hotellet
och runt en sväng. Sedan tände vi grillen och fixade lunch och myste på ute.
Sen gick jag, Magnus och Chrille upp på After skin.
Och på kvällen myste vi till de och åt och drack gott.
På tolvslaget gick vi ut och skålade in det nya året med Lars och Inga.

Det är så mysigt att vara i Hassela, jag älskar det.
På onsdag eller torsdag åker vi upp igen men denna gång blir de en massa skoteråkning.
Både pappa och Magnus hade jour i helgen så de va inte så lämpligt att dra iväg på en tur då dom ska
infinna sig i stan på en timme :P

Nu ska vi dimpa ner i soffan och bara mysa.
Magnus är lite småfebrig och jag.. allmänt seg :D


-
Pappa, Bella, Farmor, Nenne, Tilda och Patrik :)


-
Älskling och mosters gofis :)


-
Busig tjej


-
Molly tittar efter vovvar


-
På promenad


-
Gott nytt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0