Sleeping

Idag har varit en full dag.
Jag hade min första dag på praktiken, är på Teknisk fastighetsservice.
Det passade mig perfekt jag gillar sånt pappersjobb.
Och jag blev så himla stolt över Molly idag hon har varit ensam från halv 8 till halv 12 då jag kom hem på lunch sen åkte jag halv 1 igen och kom hem 4. Och hon hade inte ställt till med nåt.
Hua va lycklig jag blir i mitt hjärta då jag vet att hon inte har mått dåligt.

Nu ikväll va vi till mamma och pappa och firade pappa. Han fyller år den 20:e men dom åker till
Thailand på lördag och blir borta till sista januari.
Kommer sakna dom.
Har inte varit utan dom så länge.
Vem ska jag nu ringa då jag är osäker på nåt?
Men ska ja nu ringa och snacka en massa skit med?
Gaah, usch, fy, blä!!!!
I'm aloooone!

Nu ska jag sova snart, om jag kan.
Hatar att sova! Som sagt.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0