Sometimes a majority only means that all the fools are on the same side.

Idag hade jag praktik igen.
Och det är så himla kul.
Passar mig som en smäck :)
Sitter och grejar med servicerapporter, servicejournaler och beställningsredovisning tex.

Nu är jag ute i Nolby hos mamma och pappa.
Utan mamma och pappa eftersom dom är i Thailand.......Orättvist.
Vi ska åka skoter imorgon till Myre, då de är skotervisning mm där.
Sen tänkte vi åka en sväng runt Njurunda.
Så vi tyckte det va lika bra att sova här eftersom vi skulle åka med skotrarna härifrån imorrn.

Nu tänker jag mysa lite med Magnus och ta vara på denna härliga fredag.
Äntligen så har Molly däckat hon har gått an sen vi kom hem från jobbet.
Pust!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0