They are always there

Dag 3 - Mina föräldrar
Min mamma heter Anneli och föddes i Sundsvall den 20 maj 1966, hon är helt otroligt tokig i
hästar (och mig såklart, fast jag är ingen häst, men lyckad endå).
Hela sin uppväxt bodde hon i Sallyhill och hennes fritid ägnades till
hennes häst Rigas som hon hade i Selånger.
Nu på hennes fritid har hon en häst som heter Oscar Obar som hon ger mycket av sin tid åt.

Min pappa heter Torbjörn och föddes i Sundsvall den 20 januari 1961.
Under sin uppväxt bodde han lite här och där.
I Timrå, Matfors och Skönsmon om jag inte minns helt fel.
Men mesta delen av sin uppväxt spenderades på Hemmanet.
Min far har alltid varit den händige det spelar ingen roll vad det handlar om
han är som en öppen "när du behöver hjälp med allt" bok.
Och så har han sina bilar och skotrar och dom ger han all tid han har som blir över.
Han är faktiskt en perfektionist även om han inte vill påstå de.

1985 träffades dessa två figurer ute i svängarna och dom passade varandra som
handen i handsken eller vad brukar man säga?
Humle & Dumle.
Helan och Halvan.
Yin & Yang.
Sofia & Magnus. =D
Nä men helt enkelt hör dom ihop så bra.

Utan dessa två människor och deras kärlek så skulle inte jag blivit till
och då ni, hur skulle denna familj varit utan mig?
Vill nog bara säga en sak till, Älskar er :)


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0