You work and I relax, Is this the equality between man and woman?

Sikken storbloggerska man är när det gått 1 dag och 19 timmar sedan man bloggade sist.
Suck!
Hade så mycket för mig igår.
Magnus slutade 4, då åkte jag och hämtade honom så blåste vi direkt ut till Nolby.
Jag hade glömt min plånbok där sen helgen och så skulle hämta vi lite annat också.
Vi gjorde våfflor där eftersom vi inte har ett våffeljärn(?!).
Efter det så åkte vi till Magnus mormor och hälsa på henne :)
Jag ville vara hemma till 9 eftersom att Dum Dummare gick på tv.
Kom hem, kasta mig i soffan, somna!
Kul.. Ja som skulle se filmen.
Aja, sen gick vi och la oss och ja somna på kanske 40 sekunder.

Idag va jag på praktiken.
Magnus jobbar över ikväll så ja fick äta middag helt ensam, eller nä ja ha ju Molly :)
Nu ska vi gosa i soffan och kolla på tv hele långa kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0