When life gives you lemons, you look at them, and you throw them back at life and say 'Limes, motherfucker! I want limes!

Dag 6 - Min dag
Idag vaknade jag halv 10 då Magnus kom om strök mig på kinden.
Inte fick man ligga och dra sig idag heller.
Så fikade vi frukost och klädde på oss och gick ut för att skotta lite
då de kom en par decimeter snö igår.
Sen så drog vi iväg på en skotertur, pappa, Magnus, Lasse, Chrille och jag.
Fick köra min älskade skoter idag :)
Men pappa fick tyvärr vända efter ett tag då RMK:n inte gick som den skulle
efter allt meck med den.
Pappa ha stått i garaget i ett ex antal timmar då den gick sönder i vintras.
Men han åkte tillbaka till campingen och hittade felet och ordnade till det så imorrn kan
vi nog försöka oss på en ny tur.
Mesta tiden av det vi åkte idag blev till att bära skoter.
Var ospårat mesta biten så Lasse fick ju spåra och bara man kom en 10 cm ur spår så bar det inget
så de blev två drullar ur spår för Lasse.
Tacka gudarna att jag höll mig i spår iallafall.

När vi kom tillbaka till campingen så hade syster med familj kommit så då tog jag med
mig Tilda på en pulkatur :)
Och sen gjorde vi varma mackor till lunch.

Nu ha vi nyss ätit middag och Magnus slocknade direkt på soffan, 2,65 sekunder
senare så drog pappa igång med sitt snarkande.
Nu vaknade dom upp så nu ska ja terrorisera dom med lite Yatzy spelande, maha!



-
Lasse och pappa i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0