Why do you sleep each night? It should be every third night.

Alltså jag verkligen avskyr att sova, är det nånting jag skulle kunna ändra på så skulle
jag göra så att man bara behövde sova ungefär 3 timmar per dygn.
Det räcker. Det är så förbaskat tråkigt att sova.
Jag är lika less varje kväll över detta.
Jag har alltid tyckt att de ha varit tråkigt att sova, så länge jag minns.
Men de är väldigt jobbigt då jag kan vara vaken så länge men måste ha 8 timmars
sömn för att fungera. Så jag har ofta problem att kliva upp på morgonen och det irriterar mig.
Oftast så vaknar jag 9 men kan vara uppe till 2, så då vill jag helst sova till 10 och kan vara uppe till 3
och då vill jag sova till 11, men kan vara uppe till 5. Förstår ni min onda cirkel?
Gah!


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0