Worry is like a rocking chair; it keeps you busy, but gets you nowhere.

Idag va ja till vårdcentralen, dom tog blodprover för att kolla mig för gluten, laktos och irretabel tarm.
Hoppas nu att dom kommer fram till nåt vettigt av detta.
Sen va ja på jobbet och grejade med lite papper.
Sen direkt hem, laga middag, efter det åkte Magnus till Berith en snabbis då stannade jag hemma
och gjorde lite skolarbete, och tog en tupplur hihi.
Sen ville Nenne och Patrik komma hit en sväng så först va jag barnvakt åt Tilda medans dom
handlade sen kom tillbaka och fika lite hallon/blåbärs paj som jag bakade.
Och sen dök Sebbe upp också.
Shit pommes vilken späckad dag :)

Nu ska jag kolla på tv den lilla stund som är kvar av denna dag.
Sen ska jag sova:)

-
Tilda kollar på Babblarna med Magnus.

-
Bär runt på Mollys korg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0