You can only live once, but if you do it right, once is enough

Dag 2 - Min första kärlek
Om jag tittar tillbaka till min barndom så var min första kärlek Magnus Isaksson.
Vi gick i samma klass från 1:an och jag var nog alltid kär i honom.
Men dom senare åren har kärlek varit olika kärlekar för mig, men sedan jag träffade min Magnus
i april så fick han mig att inse vad kärlek stod för.
Idag anser jag att min första kärlek, efter Magnus i lågstadiet är min Magnus.
Har jag en Magnus epedemi tro?
Han fick mig att inse att kärlek inte är oro och tårar.
Och en massa bluff.
Kärlek var visst lycka, trivsel och en massa saker jag inte kan sätta ord på.


-
Älskar dig Magnus Forslund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0