Three days away

Ha inte suttit vid datorn i helgen så här kommer min helg.
I fredags så ringde Kajsa och väckte mig och fråga om ja ville komma på Dyket och bada me henne.
Så ja ringde syrran och fråga om hon kunde skjutsa mig dit, och de kunde hon.
Så vid 12 så åkte ja till Dyket och syrran me familj följde med.
Så vi va där till kl 2 sen följde Kajsa me mig hem och åt middag me mig ock Magnus.
Så skutjsade vi hem henne.
Kommer inte ihåg va vi gjorde hela fredag kväll men vi somna rätt tidigt.

Sen på lördag så klev vi upp runt 9 för att möta upp pappa hos farmor på Kvissle och åka iväg med släpet fullt med skräp på Svartviks tippen.
Sen hem och göras oss klar för dop i Tuna kyrka.
Hem och byta om sen så kom Magnus syster, systerson, mamma och mormor hit och grilla och titta på huset. Sen då dom åkte hem så packade vi och for upp till stugan där mamma, pappa, farmor och syster med familj va. Han bara komma dit så bytte ja och Magnus till badkläder och badade.

Idag så ha ja inte gjort så mycket, badade lite mer med Molly och mamma medans pappa och Magnus klippte gräset. Sen åkte vi hem och då började Magnus att klyva lite mer med och jag städade bilen.
Nu ska ja snart börja me middagen och sedan ska ja bara ta de lugnt med mina älskade :)

Pjoh, körig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0