Vandra vägen, Som en stolt soldat, I dammet genom öknen, Utan vatten eller mat.

Oj vilken rolig helg de blev, kort men intensiv.
Lördag så åkte vi till Magnus mormor och fira hennes 85 årsdag med en massa släkt och vänner.
Sedan åkte vi ner till mamma och pappa i Gnarp.
End of story.. nästan i allafall.
Kom ner till dom kl halv 6 typ, tog lite godricka.
Sedan kom Sebbe mfl dit så de blev en par groggar.
Gick ner till scenen och kolla på "Småstadsliv" stånk-tommy och några andra.
Sedan gick vi tillbaka till husvagnen och tog nå groggar.
Gick ner me mamma, pappa och Magnus till öltältet,
Köpte en lite bayles och drack en halv cider.
Så känner ja hur illamående ja blir.
Säger till Magnus att jag vill hem.
Och sätter mig på stolen utanför vagnen och där slutar historien eller i allafall mitt minne.
Trots alla luckor ja fick från kvällen som mina vänner och familj fått fylla i.
Tack för de! Hade klarat mig bättre me luckorna så slapp man veta allt man gjorde.

Nu ska jag och älskling gå en promme-nos med Molly :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0