Fööör.. Vi har bara festen kvar..

Idag ringde Kajsa och väckte mig kl 9 och frågade om jag ville komma till Stöde och vara me henne.
Så jag därefter ringde och väckte Sebbe och fråga om han ville skjussa mig dit,
och min kära bästa vän gjorde de.
Så halv 10 kom han och hämta mig så åkte vi till Stöde.
Jag och Kajsa pratade massa gojja och lekte med hennes kisseunge på 12 veckor,så sjuuukt söt!
Kl 3 skulle vi tjejer i klassen träffas och träna på dansen till Guldtorfén och sedan kl 5 så skulle vi
pynta falket. Vårt flak kommer vara de bästigaste :D

Efter de kom Magnus och hämta mig så åkte vi till mor och far och fixade lite.
Imorrn kl 7 är de champangefrukost groggfrukost,
sedan smäller de!



För ettorna har två år kvar, två år kvar, två år kvar. För ettorna har två år kvar, två år kvar.
För tvåorna har ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar. För tvåorna har ett år kvar, ett år kvar.
Meeeen, vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar. FÖR VI HAR BARA FESTEN KVAR, FESTEN KVAAAAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0