I refuse to have a battle with an unarmed opponent

Vilka dagar de ha varit nu.
Va me syster i måndags och fick ont i huvudet knall och fall.
Tryck över tinningarna och mådde illa.
De blev svart för ögonen men ja tog mig till sängen. Såg alldeles suddigt och flimrigt.
Då Magnus kom hem så gav han mig två Ipren så sov ja en stund sen mådde ja bättre.
Sen i tisdags va ja med syrran igen ocg fick lika ont i huvudet och blev illamående.
Syrran skjussa hem mig och ja satt mig i soffan en stund, så tänkte ja gå och ta en Ipren men
hinner inte dit. Vaknar upp på golvet av att Molly pussar mig.
Ser allt otydligt och är illamående.
Blev ganska rädd, väldigt obehagligt att svimma då man är själv.
Vet inte hur länge ja låg.
Så ja ringde till Magnus och vi åkte till akuten.
Fick komma in efter 3 min så fick ja träffa en sköterska.
Så kände ja mig bättre för en stund men sen fick ja byta rum och då börja ja må illa igen och såg allt suddigt. Sen kom en ny sköterska och hon ville lägga in mig över natten.

Så ja hamnar på MAVA-avdelningen och dom tar olika prover och gör skallröntgen på mig.
På morgonen kommer läkaren och går ronden, dom antar att de är migrän.
En kvinna som låg i samma rum som mig hade också de och allt hon berätta för mig hur hon brukar må stämde in på mig så jag får väl tacka och bocka till Gud den elake fan som ger mig alla möjliga problem.
Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0