I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.

Idag ha varit en späckad dag.
Hanna ringde och fråga om jag kunde hämta henne i Stöde
så ja gjorde de sen åkte vi och hämta Alexandra i Svartvik, åkte och lämna Molly hos pappa
och sedan for vi ut till Galtström för studentlunch me de andra HP-klasserna och lärarna.
Riktigt trevligt!
Efter de så åkte vi till stan igen, skjussa hem Amanda och Kajsa och sedan åkte
jag och Alexandra till Veronica och fixa naglarna.
OCH SEN.. alla ha säkert sluta läsa nu men.. ja bryr mig inte ;)
Sen for vi ut mot Nolby igen, skjussa hem Alexandra och ja for till Nolby och hämta Molly.
Och sen.... Gäsp, ja vet men så här såg min dag ut faktiskt...
Sen for ja hem :D

Sen blir de inga mer sen. För nu sitter jag här.
Magnus är med jobbet och fiskar och dricker öl, kommer nog hem ganska sent skulle ja tro.
Jag väntar nu på att Big brother ska börja och sedan ska jag fortsätta kolla på Tre Kronor som jag
började titta på igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0