7-mila kliv

Idag har de blivit några mil, jag, pappa, Magnus och Patrik åkte till Lillholmsjö ca 8 mil dit,
superfin led. Vara bara att hålla i sig :P
Sedan kom vi hem och åt lite lunch och efter det så lånade jag och Magnus, den pulka syrran och Patrik hyrt och tog en sväng, varken jag eller Magnus hade åkt sån pulka så vi va tvugna att prova, och gusch va mysigt de va.
Molly fick också följa me då och sitta i pulkan, hon tyckte de va mysigt.
Sedan då vi kom hem igen så ville syrran och Patrik åka en sväng så då blev de några mil till :D
Nu håller karlarna på och basta och jag ska hjälpa mamma med maten, är de detta som kallas jämnlikhet?

Bilder kommer på söndag en hel drös med bilder ha ja knäppt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0