Ibland har jag tänkt sluta, i vackrare, ljusare stunder. Men på andra sidan min fönserruta, sker aldrig några under.

Imorse väckte Magnus mig halv 7, skulle åka me honom bort till Lasse och därifrån ta pappas bil hem igen.
Pappa, Magnus och Lasse ska åka till Borgafjäll över helgen och jag ska vara hos mamma.
Nu ska jag gå och diska sedan ska jag packa lite saker sedan åker jag ut mot Nolby, ska upp till farmor och hämta henne. Mamma ska bjuda oss på våfflor till middag. Våffeldagen idag vettu :)
Så tänkte jag svänga in på ICA och hyra film.

Idag ha ja inte lika mycket feber i allafall. Skönt, orkar inte vara sjuk mer känner ja!
Och de verka inte som att de gå att ladda upp nån bild heller....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0